Často kladené otázky (FAQ):
1. Co mám dělat, když jsem zadal objednávku, ale chci v ní provést změny?
V takovém případě nám co nejrychleji napište na adresu hello@koreashop.hu. Napište prosím identifikační číslo objednávky a také, co přesně chcete v objednávce opravit. Pokud vaše objednávka ještě nebyla připravena nebo předána kurýrovi, můžeme v ní provést změny.
2. Jak mohu výrobek vrátit?
Podle platné legislativy lze výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení objednávky. Takové zboží však nesmí nést známky používání, nesmí být poškozené nebo zničené a musí být v původním, nepoškozeném obalu s veškerým obsahem. Chcete-li vybrané výrobky vrátit, zašlete je prosím zpět na naši adresu 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138, Maďarsko, spolu s prohlášením o odstoupení od smlouvy.
3. Jak dlouho trvá, než obdržíte objednávku?
Výrobky skladem se snažíme odeslat do 24 hodin od podání objednávky, přičemž doba dodání závisí na kurýrní společnosti. Předpokládaná doba odeslání výrobků, které nejsou skladem, je 6-9 dní.
4. Mohu změnit adresu pro doručení?
V takovém případě nás kontaktujte na adrese hello@koreashop.hu.
5. Ztráta zásilky - co dělat?
V tomto případě nám napište e-mail na adresu hello@koreashop.hu s podrobnostmi o vaší objednávce.
6. Balíček jsem neobdržel/a včas - co mám dělat?
Balíčky, které nebudou doručeny ve stanovené lhůtě, budou vráceny odesílateli. Pokud zásilku stále potřebujete, kontaktujte nás na adrese hello@koreashop.hu.
7. Co dělat, když je balíček poškozený?
Děláme vše pro to, aby objednané produkty byly před doručením řádně zabaleny. Pokud však dojde k poškození balíku během přepravy, můžete podat reklamaci nebo poškozený výrobek vrátit. V takových případech doporučujeme odmítnout převzetí balíku a vyplnit formulář o poškození, který vám poskytne kurýr, a kontaktovat nás na adrese hello@koreashop.hu.